Nowa gra w świecie Stargate! [wideo]

Wytwórnia MGM oraz Arkalis Interactive ogłosili premierę najnowszej interaktywnej gry przeznaczonej na urządzenia mobilne. IGN donosi, że pierwszy epizod gry swoją premierę będzie mieć w marcu 2013 roku. Trailer przedstawia śliczne animacje z bardzo realnymi podobiznami całej drużyny SG-1. Nie jest to co prawda gameplay, co nie zmienia faktu, że filmy... Więcej...

chevron
Stargate SG-1 » Odcinki » Sezon 6 » 6x05 Nightwalkers
< Poprzedni odcinek < --- > Następny odcinek >

Dane (powrót)
Numer:
115
Scenariusz:
Joseph Mallozzi, Paul Mullie
Reżyseria: Peter DeLuise
Występują: Blu Mankuma (Szeryf Knox), Vincent Gale (Agent Cross), Michael Eklund (Ciemno włosy człowiek), Peter Anderson (Flemming), Adrian Holmes (Sierżant Sił Specjalnych), Scott McNeil (Mieszczanin), Carin Moffat (Mieszczanin Goa'uld), Dave "Squatch" Ward (Wrogi gość z baru), Sean Tyson (Barkeep / Agent Singer), Christie Wilkes (Dostawczyni)
Oglądalność na SciFi: 1,7
Opis (powrót)
Carter, Teal'c i Jonas badają powiązanie pomiędzy śmiercią naukowca, a mieszkańcami jednego z miasteczek.
Streszczenie (powrót)
O'Neill pozostaje u Tok'ra kontynuując proces implantacji symbionta by wyleczyć obcego wirusa. Carter otrzymuje podejrzany telefon w środku nocy od dr Flemming'a, który ostrzega przed eksperymentami Adriana Conrad'a nad symbiontami Goa'uld'ów. Po czym sam ginie. Sam, Jonas i Teal'c zostają wysłani do małej mieściny nad morzem – Stevenson, by to zbadać. Odwiedzają tam szeryfa, który podejrzewa, że Flemming został zamordowany. Przeszukanie mieszkania Fleminga nie daje żadnych odpowiedzi, aż do momentu, gdy przychodzi paczka, którą doktor wysłał sam do siebie. W środku znajduje się strzykawka wypełniona płynem nieznanego pochodzenia. Jonas zauważa, że mieszkańcy wydają się dziwnie nieobecni, a ślady wskazują na niedawne prace w opuszczonej stoczni. Przeszukując stocznie "Jedynka" znajduje dyski, plany i w połowie ukończony statek kosmiczny. Tej nocy, gdy Carter analizuje dyski i plany, Teal'c i Jonas obserwują mieszkańców miasteczka, którzy akurat lunatykując udają się do stoczni by dokończyć budowę statku. Teal'c i Jonas zostają schwytani przez tajnego agenta NID, który tłumaczy im, że ludzie noszą niedojrzałe sklonowane symbionty Goa'uld'ów, które są silne na tyle by przejąć kontrolę nad mieszkańcami tylko i wyłącznie nocą i NID monitoruje sytuację od samego początku. Carter natomiast zostaje złapana przez mieszkańców miasteczka, którzy umieszczają w niej sklonowanego symbionta i przedstawiają jej plan zajęcia baz NID i SGC. Jednak Sam, gdy zobaczyła nadchodzących mieszkańców Stevenson, ryzykując wstrzyknęła sobie zawartość strzykawki dr Flemming'a, ponieważ wszystko wskazywało, że to antidotum, które miało powodować śmierć symbionta. Gdy oddziały NID przeszukują miasteczko, Carter udając Goa'uld'a próbuje powstrzymać agentów NID, którzy noszą w sobie symbionta i położyć kres ich operacji. Klony symbiontów są wrażliwe na specyficzny antybiotyk i po opanowaniu sytuacji mieszkańcom miasteczka zostaje podana szczepionka co pozwala sennemu miasteczku na powrót do monotonnego życia...
Login:
Hasło: